Frakt og levering

Hvordan sporer jeg pakken min?
Sporing gjelder kun pakker bestilt gjennom Posten/Norgespakken som leveringsmetode. Da kan du gå inn på Min Side og finne sporingsnummeret som du kan lime inn her for å spore forsendelsen, og se hvor den befinner seg.
Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?
Svar: Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev Ta så umiddelbart kontakt med Auto-Trio kundesenteret på tlf 22 64 87 30, eller send en epost til auto-trio@auto-trio.no Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen
Det mangler en vare i min levering. Hva gjør jeg?
Svar: Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din (som er med på leveringsbekreftelsen) ber vi deg kontakte oss på tlf 22 64 87 30eller sende en epost til auto-trio@auto-trio.no. Du kan også gå inn på min side dersom du har opprettet en bruker og kontakte oss derifra. E-posten må inneholde ditt kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Produkthjelp og retur

Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?
Du kan angre på kjøp av varer fra Auto-Trio innen 14 dager. Vi betaler returfrakten. For å benytte deg av åpent kjøp:
  • Finn produktet i ordrehistorikken på min side og velg "benytt angrerett/åpent kjøp"
  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt
SP: Jeg vil benytte angrerett. Hvordan gjør jeg det?
Svar: Du kan angre på kjøp av varer fra Auto-Trio innen 14 dager. Vi betaler returfrakten. For å benytte deg av åpent kjøp:
  • Finn produktet i ordrehistorikken på min side og velg "benytt angrerett/åpent kjøp"
  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt
Må jeg betale returfrakt?
Svar: Er kjøpet innenfor 14 dager fra du har mottatt ordren dekker Auto-Trio AS returfrakten. Fraktlapp sendes med i forsendelsen eller bestilles ved en retursøknad.
Hvor finner jeg returskjema/returseddel?
Returseddel finner du sammen med pakken du mottok, returskjema finner du her.
Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?
Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager etter at vi har mottatt varen i retur. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger også av hvilken bank du bruker.

Ordre og produkter

Hvordan kansellerer jeg ordren min?
Gå inn på "Min side" og finn den aktuelle ordren. Dersom din ordre ikke plukkes kan du velge å slette hele eller deler av ordren.